EVIDENTA POPULATIEI -- 0234.317.779 +++ Stare Civila -- 0234.324.248 +++ Centrala Telefonica - Primaria Municipiului ONESTI -- 0234.324.243 +++ Registratura Generala -- 0234.324.243 int.217 +++ Directia Economico-Financiara -- 0234.324.243 int.215 +++ Monitorizare Servicii Publice -- 0234.324.243 int.247 +++ Directia Administrativa -- 0234.312.530 +++ Achizitii Publice -- 0234.317.132 +++ Cadastru si Registru agricol -- 0234.324.243 int.220 +++ Birou Tehnic Investitii -- 0234.326.699 +++ Resurse Umane -- 0234.312.800 +++ Directia Urbanism -- 0234.324.243 int.222 +++ Evidenta populatiei -- 0234.317.779 +++ Impozite si taxe locale -- 0234.324.243 int.213 +++ Accesare Fonduri Europene -- 0234.310.142 +++ IT&C -- 0234.312.538 +++ Baze Sportive -- 0234.312.203 +++ Fond Locativ -- 0234.319.973 +++ Stare Civila -- 0234.324.248 +++ Directia de Asistenta Sociala -- 0234.318.320 +++ Piata, Bazar, Obor -- 0234.314.056 +++ Domeniul public si privat -- 0234.325.031

  

SPCLEP/Evidenta populatiei

 ORGANIZARE Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:

           SPCLEP Oneşti, a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului Local Oneşti nr. 12 / 31.03.2005, ca serviciu public în subordinea Consiliului Local Oneşti, având ca suport juridic Ordonanţa Guvernului nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor și Hotărârea Guvernului nr. 2104 / 2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale.
   Serviciul s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Formulare utile: | Anexa 11 | Anexa 15 | Anexa 18 | Anexa 19 | Procura |

Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor
         

             PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:  

        Incepând cu data de 01.09.2020,  în contextul respectării tuturor măsurilor obligatorii specifice pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-COV 2, depunerea cererilor și a documentelor necesare eliberării actelor de identitate și cele privind stabilirea reședinței,  se va realiza în baza unei programări telefonice (la nr. de telefon:0234.317779) sau a bonului de programare (se distribuie, începând cu ora 8.30, 30 de bonuri pentru ziua în curs și vineri, 15 bonuri), programul de lucru desfășurându-se astfel:

      LUNI, MARTI, JOI         8.30 – 12.00   primiri  si eliberări  acte de identitate
                                             13.00 – 16.30   primiri  si eliberări  acte de identitate

MIERCURI            8.30 – 12.00   primiri  si eliberări acte de identitate
                             13.00 – 18.30   primiri  si eliberări  acte de identitate

VINERI                  8.30 – 12.00   primiri si eliberări acte de identitate
                             
13.00 – 16.30  eliberări acte de identitate
                   

   In intervalul orar  12°° – 13°°  are loc igienizarea spațiilor în care se desfășoară activitatea cu publicul, conform art 26 din OUG 70/14.05.2020.

 Vă mulțumim pentru înțelegere!


DATE DE CONTACT:

Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317778  Fax: 0234.317777
e-Mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 | Documente necesare | Informatii generale | Declaratii Casatorie |


Compartimentul  
Stare Civilă

         

               PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL: 

         Se menține accesul restricționat al cetățenilor în cadrul  Compartimentului de Stare Civilă Onești cu respectarea tuturor măsurilor obligatorii specifice pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-COV 2.

            Astfel, programul de lucru cu publicul se va desfășura  de luni până joi în intervalul orar 7³° – 15°°  (pentru decese 7³°-15³°) și vineri 07³°-13°°.

                      In intervalul orar  12°° – 13°°  are loc igienizarea spațiilor în care se desfășoară activitatea cu publicul, conform art 26 din OUG 70/14.05.2020.

Vă mulțumim pentru înțelegere!


Sediul: Oneşti,  B-dul Oituz nr. 17 Corpul B

Tel: 0234.324248 Fax: 0234.317777, 0234.324248
e-MailAceastă adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 

Documente necesare |

Paşapoarte                                      

                               

Începând cu data 02.10.2018, se redeschide Punctul de lucru de la Onești, B-dul Oituz nr. 17, Corpul C, având program de lucru cu publicul pentru primiri cereri și eliberări pașapoarte simple electronice, în fiecare zi lucrătoare de marți, între orele 10.00-15.00.

 

            Primirea cererilor se face doar pe baza programărilor online, la adresa https://epasapoarte.ro/

 

            Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare(valabilitate 1 an) și cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple temporare/electronice cu mențiunea statului de domiciliu (CRDS), se depun doar la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Bacău.  Pentru informații suplimentare, accesați https://bc.prefectura.mai.gov.ro/pasapoarte/ 

 

ANUNȚ IMPORTANT!  În lunile IUNIE - SEPTEMBRIE,

Punctul de lucru de la ONEȘTI  își  SUSPENDĂ activitatea.

 


Permise de conducere şi Certificate înmatriculare auto

 In prezent, cererile pentru preschimbarea permiselor şi a certificatelor de înmatriculare se depun doar le Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bacău,  detalii la: http://www.prefecturabacau.ro/?page_id=19 .

 


Noutăți

                                                                                                               | Ghid de informare |

             În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.  

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează